Rast!

Hej Bloggan!

Nu blir det 10 minuters vilande här framför datorn. Sen är det tvättstugan igen.
Inte en minut har jag suttit ner förutom när jag åt. Varför? Därför att jag som vanligt göra massa annat också när jag har tvättstugan. Vattnar blommorna tex. Kanske inte låter så farligt men det är ett jäkla spring för att vattna allt som är där ute. Och ändå vattnar jag inte allt. Men jag ska försöka hinna med en sak till innan jag ger upp för idag. Plocka alla vissna blommor i båten. Det tar nog sin tid. Massa petunior där som är vissna.
Om du har petunior så vet du hur det är att rensa bland dem. Såååå klibbigt.

Sen ska jag göra en grej till förresten. Dottern är iväg med sin kamera och fotar men sen när hon kommer hem så ska hon lägga in dem i datorn för att se hur dem blev. Spännande. Jag bara måste se jag också.

Sen är det den här värken också. Snart går jag av känns det som. Men jag tror det är bättre imorgon.
Kan vara att jag sov i dotterns säng inatt. Brukar sova i hennes när hon inte är hemma för den är så skön.
Men jag glömmer att hon bytt säng och den här är så hård. Jag har för mig att jag hade värk förra gången med när jag sov där. Det är bara att hoppas på att det är det och inte för att jag rensar och grejar på kolonin.
Värken från axeln kommer inte från sängen det vet jag för jag har haft ont i den ganska så länge nu.
Och jag vet vad det är. McD. Men det slipper jag nu. Aldrig någon mer städning där inte. Hellre dör jag.

Nu är det tvättstugan och sen får vi se om jag lägger in någon bild när dottern fixat kameran och datorn.
Jag tog nämligen också några bilder och vill se hur dem blev. Vill du?

Sen en grej till.
Har fått svar från blogg.se om det här med youtube. Nu ska det funka.
Här är Lasse Stefanz med När himlen inte är så blå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: