Sliten!

Hej Bloggan!

Idag har det varit kolonin nästan hela dagen. Kantklippt, kantklippt och kantklippt.
Så nu är man totalt slut. Värk i nästan hela kroppen. Vet inte om axeln gör mer ont än svanken.
Tänk att man kan jobba hela dagarna på ett jobb utan att få värk men gör man nått åt sig själv då kommer den.
Jag vill inte ha värk nu. Har inte tid. Vill få kolonin färdig. Sen har jag tvättstugan ikväll med och det gör ju inte saken bättre. Men det blir till att bita ihop och ta en värktablett.
Man blir sååå deprimerad när man inte kan göra det man tänkt sig att få gjort.



Sen, sen när det är färdigt då får det bli en tid hos sjukgymnasten så dem får fixa till det. Det går nog.

Idag var Linda och köpte en jättefin kamera. Jag vill med ha en. Men vem har råd med det?
Men jag får nog låna den lite någon gång ibland. Jag fick ju hjälpa till lite med insatsen.
Min kamera är nog körd. Laddade den igår efter att jag hittat sladden men vad hjälpte det. Den funkar inte ändå.

Nu är det tvättstugan som gäller, sen lite handling till middagen. Vad man nu ska äta. Sen tvättstugan igen och igen och igen.
Kanske jag får tid att skriva lite ikväll annars skriver jag nog imorgon bitti. Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: