Inget gjort!

Hej Bloggan!

Inte blev det gjort det jag tänkt idag. Axlar och nacke sa ifrån.
Jag får ta fortsättningen av rensningen en annan dag.

Igår fick ju fiskarna ingen syre så jag var ju tvungen att fixa det till dem.
Idag tyckte jag dem såg så ensamma ut dem 2 som är där så jag har skaffat dem kompisar.
Jättefina. Och för att dem skulle få plats dem med så var jag ju tvungen att möblera om lite där med.
Flytta lite stockar och så. Men nu är det fint. Ska se om jag kan ta ett kort på det.
Men det brukar inte vara lätt. Glaset speglar sig så man brukar inte kunna se mycket på korten.
Men jag ska försöka.

Lite mat nu och ett varmt bad och sen bara sitta och slappa ikväll.
Vila värken lite så man har massor med ork imorgon.


Kommentarer
Postat av: wiper

Kul att du har akvarium. Det är så rogivande så det borde jag skaffa mig också. Ta det lugnt det kommer en dag nästa år också för rensning ;)



Gott Nytt år min kära goa första bloggvän som betyder nåt alldeles extra.



Varma kramar

2009-12-31 @ 17:36:38
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: wiper

Vill bara önska dig en god fortsättning på 2010. Hoppas allt är väl med dig

kram

2010-01-02 @ 12:21:47
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: