Snart på väg till dottern










Här kommer en kram

Nu ska jag till min dotter och spela gitarr. Plastgitarr.
Håll tummarna att jag vinner. Men det lär jag inte göra för jag kan inte göra 2 saker samtidigt.
Jo det kan jag men inte en sak med ena handen och en annan med den andra och det måste man när man spelar vad det nu heter. Guitar Hero tror jag. Jag måste kolla det ikväll.
Men vinner jag inte så håll tummarna i alla fall att jag kan trycka något sånär på knapparnaså jag inte blir utpuffad ur spelet. Min dotter och hennes pojkvän har nog övat hela veckan för de har inte så mycket annat att göra än att spela för dem har inget nät än. Men jag hoppas i alla fall det blir roligt, roligare än att bara sitta här hemma och glo på TV.

Ha en bra kväll alla ifall vi inte hörs innan morgondagen
Men jag kommer nog att sätta mig här i kväll när jag kommer hem.
Annars blir det väl imorgon bitti efter att jag tagit min tidiga runda med Molly och alla sover.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: