Utsikt





Sån här utsikt har jag och titta på när jag sitter på min altan och tar en kopp kaffe.
Man kanske inte ser så mycket på bilden men det är ett litet område med kolonilotter. Just nu ser det kanske inte så roligt ut. Inga blommor och molnigt väder men jag kan tänka mig till sommaren vad härligt det kommer att bli att kunna sitta här och titta ut på alla människor som påtar på sin lott. Jag har ju också en lott där men den ser jag inte från altanen. Bakom alla lotterna så går en å och den syns jättetydligt nu när det inte är några löv på träden men till sommaren kommer jag nog inte att se den. Synd.

Jag behöver i och för sig inte gå ut på altanen för att se det här för jag kan lika väl ligga i soffan och titta ut.






















Det är bara kikaren som fattas.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: