Läggdags!


Nu är det sovdags.
Men innan jag lägger mig så skickar jag ut en liten kvällsfräckis.


En man kommer in i en affär och förklarar för den kvinnliga expediten att han är där för att köpa tamponger till sin fru. Expediten säger till honom att de finns längst ner i affären.
Mannen tackar och går ner till det ställe tampongerna finns.
Några minuter senare kommer mannen tillbaka med en stor påse bomull och toapapper och vill betala.
Den kvinnliga expediten frågar undrande:
- Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru?
Då svarade mannen:
- Du förstår det är så här, att igår när jag bad min fru att köpa en limpa cigaretter,
kom hon hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte,
måste jag rulla mina, så ska fan hon också få göra det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: