Värme!

Hej igen Bloggan!

Sitter här en stund i väntan på att vattnet till makaronerna ska koka. Tittar ut. Det ser skönt ut men det är det inte. Blåser.
När jag sitter här så ser jag min hibiskus. Nu är det massor med knoppar som snart kommer att slå ut. En är redan utslagen. Sååå jättefin. Jag tror faktiskt den trivs hos mig. Den lever i alla fall än och inga knoppar har trillat av.

Visst är den fin.


Man får sååååån längtan efter sommaren och värmen.  Eller hur?

Nu kokar snart vattnet så jag får väl gå till min andra plats. Spisen. Skämt.

Mötte grannen och vi pratade om att tiden går så fort. Snart helg igen. Fan.
Veckorna går så fort så man hinner inte bli nykter under tiden. Klart man blir.
Men visst går tiden snabbt. Ibland är det bra och ibland inte.
Går den fort så kommer ju värmen snabbare i och för sig.

Tänk positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: