Första steget!

Hej Bloggan!

Första steget är avklarat.
En egen bil.

Jag där fram. Flickorna i mitten och Molly där bak.

Allt går framåt. Än så länge.

Bakslag? Det kommer nog men det ska jag inte tänka på nu.
Nu är det bara framåt.

Ett steg i taget.
Och imorgon tar jag steg 2.

Och på tisdag steg 3 och det är arbetsdag.

Tänk om du Bloggan kunde känna min känsla.
Helt otrolig.

Idag har Sarah flyttat nästa alla sina saker till sina nya lägenhet.
Imorgon bär vi nog dit hennes säng och det sista sakerna.
Det blir nog att hon sover där imorgon natt.
Hennes känsla. Ja, den är nog otrolig den med.

Hur har helgen gått?
Kanon.
I fredags tänkte jag inte ens på dem.
I lördags köpte jag EN men tog den inte. Glömde bort den.
Idag?
Den jag köpte igår tar jag nu.
Firar lite för mig själv.
Jobb, bil, ekonomin och så snart snart fri. Plus nästan en hel helg igen med NT.
Kan man få det bättre?

Innan har jag avskytt helgerna men nu bara längtar jag efter dem.

Lite surfande en stund till och sen sova.
Natti och sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: