Besök!

Hej Bloggan!

Igår kväll fick jag ett kul besök.
Barnbarnen Erica och Sanna kom för att halloweena.



Erica som kise





Sanna som kanin


Sååå kul när dem kom. Och en godpåse till dem förstås. Inget bus här inte.

Sen var jag iväg hela kvällen. Så skönt att bara vara hemifrån. Lugn och ro.
Ett ställe där man verkligen kunde slappna av. Det var länge sen.
Men en viss sak hade nog sin anledning. Plus inget drickande. Hela kvällen klarade jag.
Hade inte ens en tanke på öl. Och det är jag glad för idag.

Till och med när jag kom hem och någon här var aspackad och betedde sig hur sjukt som
helst så fick jag lusten att ta nått. Tvärtom. Idag blir det inget heller.

Inte ens nu när ännu en olycka inträffat. Glasögonen gick sönder i morse. Hur bra ser man nu?
Men jag har hittat en gammal lins. Ska kolla om den funkar. Vill kunna se.
Ska iväg till världens finaste kyrkogård. Vara där när det är lite mörkt och se alla ljusen.
Du får nog se kort på det sen Bloggan. Kameran ska givetvis med.
Men jag har en ledsagare med mig så det ska nog gå bra. Man kan se mycket med ett öga.
Men så är det. En olycka kommer sällan ensam. Men det finns sånt som är såååå bra
så det får överväga allt annat nu som är neråt.

Nu ska jag se om jag hittar något till Sarah för hon ska klä ut sig ikväll.
Kanske jag har nått kvar sen förr.
På tal om det. Kanske jag skulle klä ut mig med. Sjörövare. Då är man ju enögd. ;)

Ha en bra allhelgonahelg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: