Telefon!

Tjena Bloggan!

Har det blivit något gjor? NIX.

Det blev lite vilande en stund och sen fikat vid 2.
Orkade inte göra någonting utan satte mig i bilen istället och ner till elgiganten.
Har ju skaffat ett nytt telefonabonnemang hemma och då behöver man ju en telefon till det med.
Lika bra att åka iväg och köpa en direkt.
Så när det var gjort så blev det ett varmt härligt bubbelbad och sen öppna kartongen.
Ingen panik igentligen för den ska ju inte kopplas in förrän nästa vecka.
Men man är som man är. Måste ju kolla och sätta ihop den.


Har aldrig haft en silver innan men den här var rätt snygg faktiskt.
Varför alltid svart?

Och så alla inställningar. Och en klick på luren.
Jösses! Det fungerar. Det ringer i min mobil.
Men?
Ett nummer till. Dottern. Det svaras.
Vilken tur att jag fick rycket att åka iväg och köpa en telefon just idag.
De är snabba comhem. Nu kan jag ringa hej vilt hela kvällen. :))
Och ringer jag inom comhem så kostar det inget heller. Otroligt bra.
Det enda jag saknar är mitt telefonnummer men det här nya är rätt okey också.
En nystart det också som allt annat.
Sen är det ju rätt kul också nu i början att ringa folk och ingen vet vem det är som ringer.
Hemlig på något vis.

Nu ska vi se vem jag ska ringa.

En annan sak till förresten.
Jag får glassen serverad nästan in i frysen.


Precis utanför mig stannar hemglassbilen. Kanon va?


Kommentarer
Postat av: wiper

Den var jättesnygg och vi har våra i silver också för dom syns inte dammet på ;)



Kul att det funkade så bra att du kan ringa direkt och att det är billigt att ringa. Du varkar ha en härlig kväll att se fram emot med glass och aktiviteter.



Ha det toppen

2010-04-29 @ 20:02:40
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: