Parkbilder!

Hejsan Bloggan!

Jag tittar in här en sväng för att lägga in några bilder som jag tog i torsdag när vi var inne i stan en runda.
Jag har liksom inte orkat med att tänka på bloggen, men nu måste jag nog försöka få in dem.
Alla?
Nix, bara några stycken.

Just nu vill jag bara sova och sova men jag måste ju lägga in några av korten jag tagit annars
blir det för många när jag sen blir pigg igen och då blir jag dålig av att sitta med alla dem.

Och vad är felet nu?
Jo, jag ser ut så här just nu.

Bihålsinflammation.

Hur kan det göra så ont?

Men efter en liten (10 dagar) penicillinkur så blir jag bra igen.
Doktorn sa det i alla fall. Och de har väl alltid rätt?

Som TVs fråga doktorn.


- Det är bara att gå till disktriktläkaren om du har problem så blir du hjälpt.

Undrans vilket distrikt hon jobbar på?

Det här skulle jag kunna spinna vidare på hur mycket som helst men jag avstår.
Tur va Bloggan?

Men nu tillbaka till mina bilder.
Eller du, det får nog bli imorgon istället.

Jag kollar vad min spåkula säger istället.

God afton Catherina



Spåkulan ljuger aldrig!
Köp lite godis och en tidning. Du behöver koppla av.

Behöver? Det är mycket man behöver.
Fast en sak behöver jag inte just nu. Snytpapper. Det fixade Nisse åt mig.
En jätterulle. Ska bara fixa ett band med så jag kan hänga den på mig.
För gör jag inte det så lär jag inte kunna koppla av.
Vem kan det om man måste springa och snyta sig en gång i minuten.

Fast det är klart, med ett roligt och lärorikt toapapper så är det ju lite nöje med springandet. :)))



Men du Bloggan, det får nog bara bli teoretiskt tittande några dagar.
Den praktiska biten får jag ta när jag blir frisk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: