Spåkula!

Hej Bloggan!

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen och sova lite.
Det nya jobbet börjar ju imorgon.
Hemskt vad allt ska vara nytt hela tiden.
Kommer man till ro någon gång?

Ja, kanske.

På facebook så tog jag min spåkula.

Så här säger den.



Hej Cattis

Spåkulan säger: Historien upprepar sig. Försök byta spår.


Byta spår? Det är ju det jag gjort flera gånger nu.
3dje jobbet nu bara i år.

Men kanske det här blir det sista.
Det sägs ju att 1 gång är ingen gång, 2 gånger är en gång för mycket och
3 gånger är en vana.

Det är faktiskt mycket som hänt 2 gånger den sista tiden men en del av det
hoppas jag verkligen inte blir en 3dje.

Det där med vana är liksom inte min grej.
- Jag är van vid det.
Fy vad tråkigt.

Tänk den dagen när hela livet blir en vana. Usch.
Nu ska jag inte tänka på det för då kan ju det också bli en vana.

Något som i alla fall är en vana det är ett bloss innan det är dags att lägga sig.
Vill jag bryta den vanan? Vet inte. Kanske det.
Kanske tar 2 bloss istället.

sov gott


Kommentarer
Postat av: wiper

Hoppas du kommer att trivas på ditt nya jobb. Byta spår får man göra flera gånger i livet och det verkar aldrig ta slut.



Ha en fin dag

kram

2010-03-01 @ 12:03:42
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: