Tillbakablick!

Hej igen Bloggan!

Sitter här och går igenom bloggen för nästan exakt 1 år.
Jag vet precis vad jag gjorde den dagen.

Det var en fredag och jag skrev så här.

Här igen

Inte mycket att skriva igen. Hjärnan är tom. Lyssnar bara på musik

Lyssna och njut.
 
2009-02-27 @ 21:02:47 Permalink Dagbok Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Jag skrev ett inlägg innan också. Vid 6 tiden.
Hur stämmer det med idag?
Ja, det är nog inte någon större skillnad.
Tankarna är nästan likadana.
Kan det bli någon ändring på det? Vet inte. Vet inte om jag vill det.
Bara andra som vill. Men jag då? Räknas inte mina tankar?
Jo.
Jag tycker fortfarande likadant som jag tyckt i ett års tid.
Jag gör som jag vill och känner. Ingen ska få styra det.
Har jag nu kommit så långt så att jag flyttat för att få min frihet då
ska jag väl få ha det. Eller?
Alltså inte full frihet för det vet jag att man inte kan få ha.
Ansvar har man ju men tankar, tankar måste man få ha som man vill.
Och vill man inte saker så vill man inte och vill man så vill man.
Sen om man nu gör som man vill är ju en sak.
Hade jag åtminstonde fått vara mig själv varannan vecka så hade allt varit mycket enklare.
Kravlös helg.
När får man det? Ingen aning.
Det är det någon annan som bestämmer. Eller kanske inte ens det.
Det kanske är någon annans annan som bestämmer. Vem vet.

Kaffet? Det har jag glömt. Så nu blir det en kopp.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: