Stackars liten!

Stackars fisk Bloggan!



Igår kväll när jag gjorde rent mitt akvarium så låg den här lilla stackaren fastklämd i pumpen.
Livräddningsförsök?
Det gick inte. Det var försent. Den ville inte andas ändå.
Så nu är de små tetrorna bara 5.

Tänk att jag inte sett det. Jag som kollar så noga varje kväll när jag matar dem.
Den måste ha fastnad där under dagen.
Det är ju bara en fisk.
Det är inte så bara.
De är ju liv de med. Var för en del.

Jag läste min bloggvän Wipers blogg idag.
"Jag själv var tvungen att ta ett tuggummi när suget blev som värst....  det kändes segt..."  

Inte konstigt att jag är jätteseg för tillfället. (det ordet skulle jag kanske skrivit igår istället för alert)
Jag tuggar tuggummi hela tiden på jobbet. :)))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: