Blå himmel!

Vet du vad Bloggan?

Himlen är blå. Och hur är man då?
Man är glad, pigg, sprallig, lycklig mm mm mm

Och en sak till. Det är fullmåne.
Och hur är man då?

Precis som när himlen är blå fast i dubbel skala.
Så idag Bloggan är jag på ett jäkla dubbelt bra humör så NT får vara lite rädd för mig idag. :)))


Det här få bli min låt som beskriver min dag.



Min egen logg?
Bidraget lyser med sin frånvaro. Men det är ju en dag kvar.
Just nu bloggar jag och låten som beskriver min dag är inlagd.

Hörde på radion att det ska bli fint väder imorgon med.
Hur helgen ska bli har jag inte hört men jag hoppas verkligen det blir fint.
Det blir nog en 3F-dag. Fika, fiska och filt.

Och håller himlen sig blå så vete katten vad tuppen gör med hönan när fisken är på grillen.

Apropå det här med grillning. Undrans om det blir någon grillning här snart.
Flera helger i rad nu så har det blivit fult precis lagom till man tänker tanken på grillning.
Men den här helgen ska jag nog göra som väninnan gjorde i lördags.
Hon skulle bara grilla.
Och hon gjorde det.
I ösregn.
Men grillade gjorde hon. Har hon sagt en sak så är det så.
Det är nog så en annan får tänka med.
På med grillen bara och tänka:
- Det finns inget dåligt väder för grillning bara dåliga grillar.
Alltså får jag inhandla mig en grill med paraply.
Finns nog inte men en med lock får det bli. Och så ställa den under taket.
Finns det något hinder då?
Nix.

Snart våffeldags. Kanske. Och sen utse dagens logg.
Men det är ett par timmar till så du har fortfarande chansen att vara med.


Kommentarer
Postat av: Nick

Så bra det blir med blont+grått... :P

2010-03-30 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: