Träna!

Godmorgon Bloggan!

Jag ska försöka, men jag orkar nog bara 3 minuter.

Igår fick jag en crosstrainer av min mamma.
Så nu står den mitt på golvet i vardagsrummet och bara väntar på att att ska stiga upp den.



Jag ska det om en stund. Men jag måste bara dricka upp kaffet först och så sätta på mig
lite träningskläder. Kanske inte träningskläder men i alla fall ta av mig morgonrocken.

Hur länge ska jag träna?
Jag testade lite igår, men jösses vad jobbig det var.
3 minuter sen kom mjölksyran i benen.
Jag som tänkt sådär en halvtimme minst varje dag.

Ska jag få ihop det så får jag träna 10 gånger per dag. :))

Jag ska ställa in på 10 minuter och hoppas på att jag klarar det.

Hur långt kommer jag på den tiden?
Jag vet inte, men jag vet det om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: