Stolt mamma!

Gokväll!

Du ska veta att jag blev stolt över min dotter Linda idag.



Inte trodde jag att hon hade det lugnet och tålamodet.
På jobbet alltså.

Det här jobbet jag har nu i sommar kommer vi att fixa lätt.
Hon och jag tillsammans.
Ett perfekt team.

Vad säger hjärtat idag?

Du får snart ett fast jobb.

Det här blev nog inte till mig.
Till Linda tror jag.
Är hon så här duktig som hon varit idag och innan i veckan så är det nog så.

Och så det jag skrev om innan idag.
Dammsnacket som skulle bli ikväll.

Och det blev snack om det.
Allt som ska göras runt omkring den.



Framför är det klart men bakom. Rabatten är ju lite demolerad nu där den kom dit.  :))))

Men imorgon, imorgon fixas det nog till.
Ja, och så växter i den förstås. Och fiskar.

Jag riktigt ser hur han funderar där han står.  ;)

Nalle? Ja han är sur eftersom han inte får dricka ur vattnet.  :)))

Men nu ska jag inte tänka på den.
Eller jo det ska jag.
Jag ska gå ut där nu och sätta mig och se hur vattnet porlar ner för stenarna.
Och hur kan jag se det i mörkret kanske du tänker.
Jo, för jag har satt en lampa precis bakom fallet och det lyser sååååå fint nu på kvällen.
Kort?
Ska försöka men jag tror inte det går med min kamera.
Systemkamera skulle man ha.
Ja, det borde man.
Det ska jag fundera lite mer över.  :))))

Du förstår säkert varför för nu har jag försökt fota hur mycket som
helst för att få fram hur fallet ser ut i mörkret men det lyckas inte så bra.




Kommentarer
Postat av: wiper

Vilken häftig och fin bild på din dotter och vad kul att hon är så duktig och att ni kommer att få det bra där i sommar. Jag skulle också vilja ha en systemkamera. Jag ligger lite efter med kommentarer för jag har varit i farten ute så mycket så jag återkommer i morgon ;) Ser att dammen börjar ta form och mannen jobbar i anletes svett ;)



Ha en fin kväll

kram

2011-05-01 @ 21:32:21
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: