Skor!

De här små skorna fastnade min blick på idag när jag tittade bland sakerna på min
minneshylla.



Tänk så oskyldiga de små fötterna var som hade dem på sig för ca 46 år sen.

Det finns faktiskt en likhet mellan dem här skorna och mig än idag.
Slitna och har sina skavanker, men är säkert funktionsdugliga än idag.  :)))


Dagens tänkvärda ord



Människan är inte där hennes skor står
utan där hennes drömmar är.

Och nu ska jag ta på mig mina arbetsskor och hoppas på att
arbetet idag inte blir till en ny dröm.
Mardröm.


Lilla My

Du ska inte tycka så synd om allting.
Stick iväg nu.
Jag ska knyta mig ett tag.


Knyt inte för hårt bara.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

jag har inga sådana skor kvar, jättefina med sitt användna yttre, det är ju det som gör hela saken eller hur, skavanker har jag också och skulle helst av allt få ta bort en del av dem som jag alltid sa när jag hade haft diabetes i några år att jag skulle vilja ta semester från mig själv ibland men det går ju helt enkelt inte, så är det bara

hoppas att jobbet inte blir någon mardröm för dig och jag ska inte knyta alls hårt härifrån inte :)

Sv: jag har en speciell kudde, som jag har huvudet på alltså, utan den skulle jag få ont i nacken

jo, det är rätt också men jag tror mer man skriver

halauksia ystäväni, det är mer som kramar, det du skrev var kram :) du är duktig på finska ju :)

halauksia ystäväni ♥ ja mukava päivä sinulle

2011-08-30 @ 11:15:27
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: wiper

Vad roligt att du har kvar skor från det du var barn. Dom är ju så söta också ;) jag har ingenting från det jag var liten för mina föräldrar var slit och släng, tyvärr. Hoppas du får en fin drömdag istället för mardröm, det är du värd vännen



Ha det bra

kramar

2011-08-30 @ 11:17:15
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

Sv: ♥

2011-08-30 @ 22:08:27
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: