Barbie!

Hej igen!

Jag skrev ju att jag satt i soffan och stickade.

Barbieklännningar förstås.

Avmaskning är på gång och garnet börjar ta slut.
Räcker det?




Det var på håret. Precis lagom bit kvar för att sy ihop den.




Fast innan jag gör det så får jag nog klä på mig så jag kan köra in till stan.
Till garnaffären.

Mina barnbarn skulle nog bli glada för lite luddigt längst ner på någon klänning.



Och varför inte någon med pärlor i.

Nu när jag börjar få till det så flödar idéerna för fullt.   :)))

Och nu hörde jag ett pling i mobiel. SMS. 
Hjälp! Stör mig inte nu i mina dagsplaner.


Kommentarer
Postat av: wiper

Du är verkligen superduktig på att sticka. Det ser så jämt och fint ut. Ditt barnbarn måtte bli överförtjust.



Ha en fin lördag

kram

2011-02-26 @ 14:30:20
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: mig själv till Wiper

Tack så jättemycket. Jag hoppas verkligen mitt barnbarn blir glad. Jag ska göra några till innan jag överlämnar klänningarna. Jag sitter en liten stund i taget så än så länge går det rätt bra.

Nacken protesterar lite men med mycket vila mellan varven så ska den nog inte bli sådär jättedålig.



Kram och ha en bra lördagskväll

2011-02-26 @ 14:51:45
Postat av: ansepanse

dina barnbarn kommer att vara helnöjda

kramar

2011-02-26 @ 21:26:24
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: