Kvällsbesök!

Igår kväll fick jag ett lite oväntat besök.




Gevalia?  Nejdå, jag tror inte den tycker om kaffe.
Det fick bli lite annan mat till den istället.




Mätt och belåten sprang den iväg.




Men då kom nästa besök smygande.




Och nu ska jag vara ärlig. Den blev inte bjuden på mat för den vill jag inte ha tillbaka
som gäst.  :)))


Idag är det väder igen.




Egen notis

Känns som 30 grader om inte 40.
REDAN.
Det blir en varm dag idag igen med andra ord.
Och så är det inte semester än på ett tag.
Nu skulle man ha det.


Kommentarer
Postat av: Nick

...det var jag, hade du pussat den så hade du fått se... ;)

2011-06-29 @ 09:05:14
Postat av: ansepanse

det första besöket var härligt :) vi har också haft sådana besök,då får jag alltid avstyra Nemo och Sluggo, de undrar ju förstås vad det är för en varelse och stormskäller på den, den andra gästen skulle jag heller inte vilja ha här, vi får också sådana ibland och dem får J bära bort

Sv: det kanske är en smultron-schersmin jag har :)

jaha det var Columbus :)

en fin dag i solen och värmen till dig vännen

bamsigaste kramarna

2011-06-29 @ 11:03:34
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: wiper

Vilket trevligt besök ;) allrahelst igelkotten. Vi har haft en under bron som nu är försvunnen. Dom är för fina. Grodor kanske inte är lika kul att ha i trädgården.



Ha en fin dag

kram

2011-06-29 @ 11:59:35
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: Nick

Igelkottar är stora "loppsamlare" (fästingar o sånt)vilket inte amfibier är...

2011-06-30 @ 12:08:48
Postat av: mig själv till Nick

Jag har inte tänkt kela med igelkotten :)))))



Nu har jag pussat grodan massor med gånger men inget händer. ;)

Jo, att jag känner mig dum som sitter där och väntar på förvandlingen. "fniss"

2011-06-30 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: