Damm!

Godmorgon!

Vad säger hjärtat idag?

Tänk inte för mycket du är stark.


Jo, jag tänker och jag hoppas jag är stark ändå.

För det jag tänker på krävs lite styrka.

Jag: - Fiskarna i vår damm på jobbet har överlevt vintern
L: - Vilka fiskar? Vilken damm?

Och så var diskussionen igång om trädgårdsdammar.

- En eller 2 fiskar kan man ju ha.




- Och en fontän med såklart.




- Ja, och så nått häftigt som lyser.



Jösses, rabatten behöver inte bara uttökas så växterna får plats,
nu ska den utökas så mycket så vatten, fiskar och annat också får rum.

Gräsmatta?   Kanske det blir en liten plätt kvar till min solfilt.  :))))

Men på nått sätt ska det nog få plats.
Nu gäller det bara att ha styrkan att fixa det med.

Men först ska jag åka och kolla lite på dammar.

Man måste ju börja någonstans.



Kommentarer
Postat av: Sara

...och med en damm kommer det grodor, en anledning till att jag inte vill ha någon men de är fina att titta på hos andra :)



2011-03-31 @ 01:47:28
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: mig själv till Sara

Du har alldeles rätt. Men hos finns inga grodor.

Men däremot finns det paddor. Usch.

Hoppas inte dem vill vara i dammen. :)))



♫♫♫

2011-03-31 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: