Färger!


L: - Har du tagit den här bilden nu?
Jag: - Ja
L: - Ja är inte den brandgul så vet jag inte vad.



Men den ska ju vara orange.   :))))

Och när jag ändå är igång och försöker få de rätta färgerna med kameran så gav
jag mig på min lila pelargon också.

Och jag tror faktiskt jag lyckades för så här lila är den i verkligheten med.




Men nått som blev precis som den ser ut är det här äpplet som jag fick av min dotter
Sarah som morsdagspresent.





Först tänkte jag ha den på baksidan vid dammen men den får nog stå här på framsidan
så det inte bara är jag som kan se den.

Nu var det ganska länge sen som jag kollade min spåkula.
Kanske är dags för det idag.

God kväll Cattis!



Spåkulan ljuger aldrig
Lägg en tia i en burk varje dag.
Du kommer att förstå varför.


Ja det hoppas jag att jag kommer att göra för nu vet jag inte varför.


Kommentarer
Postat av: wiper

Härliga blombilder. Nu blev jag sugen att gå ut och fota med min nya kamera :) Vilken häftig Mors Dagspresent wow! Du har gjort så fint i dina planteringar och med stenar och allt. Märks att du har gröna fingrar. Det är inte dumt att lägga en slant i en bössa varje dag för då har man en summa sen att spendera eller till reserv ;)



Ha en fin måndag

kramar

2011-05-30 @ 08:02:11
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

vilket fint äpple, klart att du vill ha den på framsidan så att alla som går förbi kan se den

mm, det kanske blir något spännande till slut av de där tiorna :)

en fin vecka till dig vännen

bamsekramar

2011-05-30 @ 11:12:03
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: ansepanse

Sv: jo, tipsa dina flickor, det är jättekul att köra gocart

kramar

2011-05-30 @ 23:10:33
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: