Present!

Bara för en liten stund sen så plingade det på dörren.

Vem kommer så här sent tänkte jag men öppnade förstås.

Min dotter Sarah och Mattias kom.

- Varsågod mamma.



Åh, vad glad jag blev.
De tyckte att fåglarna med skulle ha det lite fint till jul.

Det har hon alldeles rätt i. Den jag har nu är verkligen gammal och sliten.

Tack snälla Sarah och Mattias.

Undrans  om man sätta i en liten slinga i den.
Bara en tanke så de får det som jag har det i mitt fönster.  :))))




I natt trodde jag nästan att allt skulle blåsa sönder men det klarade sig tack och lov.
Till och med fåglarna klarade sig för det var massor av dem där ute idag.
Extra många kändes det som.
Men de har väl skvallrat överallt om all mat som finns här.
Hur det ska bli nu när de får det fint med vågar jag inte ens tänka på.
Jag får väl beställa en hel pall med fågelmat.  :)))

Och alla som satt i det här trädet. Vart ska de ta vägen?



Jag tror mitt barnbarn Sanna säger till fåglarna att de kan flyga hem till mormor istället
för där finns det en fin buske med ett fint fågelhus och jättegod mat.

Eller vad tror du?


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken fin present :) nu får fåglarna ett fint litet hus att komma och äta vid :)

sov gott du också vännen - kramar

2011-11-28 @ 22:54:46
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: wiper

Vilken snäll dotter med man du har. Vad gulligt gjort av dom och holken är ju superfin. Vad pyntat och vackert du gjort utomhus. Det ser så stämningsfullt ut med ljusen



Vad gulligt sagt av ditt barnbarn ;) barn är för goa



Ha en jättefin tisdag

kramar

2011-11-29 @ 09:14:43
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: