Persmåla!

I fredags åkte Linda och jag tidigt tidigt på morgonen ut för att fotografera.
Vi åkte till en liten sjö som ligger i närheten där hennes pojkvän Jockes föräldrar bor.

Det finns inte så mycket jag kan skriva om bilderna så jag lägger bara ut dem
så får du tänka själv vad du vill om platsen.
Vad jag tyckte?
Helt underbar plats.
Det jag kan skriva är att det var dimmigt som vanligt.  :)))))





























Till den här platsen kommer jag att öppna grinden många gånger.
Men då hoppas jag att himlen är blå.  :))))




Lillen och jag var ju ute igår och letade naturbilder.
Hittade vi några?

Ja, den här och några till.




Kommentarer
Postat av: wiper

Wow! Cattis dina bilder får man ju gåshud av. Så vackert, jag vill dit nu ;))Vilket ställe dom bor på, inte illa. Du har ju blivit helt suverän på att fota. Det är ju rena rama mindfulnessen.



Ha en jättefin måndag

kramar

2011-10-31 @ 08:30:28
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

underbara bilder :) visst blir det fint med dimman ute i naturen nu :) den nedersta bilden påminner mig lite om vad jag såg idag men jag fotade aldrig det och nu ångrar jag mig

Sv: jag har alltid haft väldigt lågt blodtryck men nu när jag träffade min diabetesläkare senast hade jag 140/80 och det tyckte hon att jag skulle kolla upp, nu i fredags hade jag 134/73, när man är diabetiker vill de ju att man ska ligga lågt

bamsekramar vännen

2011-10-31 @ 17:30:23
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: