Läser och .........

Idag har jag tränat på det här med slutartider.

Jag tog en vas och ställde upp och ner i vasken.




Så här blir det när kameran är inställd på lite längre slutartid.
Man ser knappt vattnet som strilar nerför kanterna.




Men tar man en bild med mycket kortare slutartid så blir det så här.




Hela dagen har jag testat det här med slutartider och varför inte avsluta kvällen med
en jätte jätte lång slutartid.
3 minuters slutartid för att få den här bilden.
Bara några gatlampor som lyser borta på parkeringen.



Imorgon fortsätter min träning.
Det är bara att vända blad till nästa sida och så träna på det.  :)))))


Lillen? Tränar han på fotografering?
Ja, lite grann.
På sina fiskar som har lagt ägg.

Och faktiskt så fick han till en riktigt bra bild där honan står och vaktar äggen.



Jag: - Vad hade du för exponering?
Lillen: - ??????


Kommentarer
Postat av: Ninja

Jooo min man brukar instruera mig och jag glömma bort....

2011-11-01 @ 19:44:11
URL: http://nordtellus.blogspot.com
Postat av: ansepanse

vad häftigt :) du KAN

bamsekramar vännen

2011-11-02 @ 11:19:59
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: