Åh matte!

Vart vi än går i skogen så är det vitsippor precis överallt.




Vi letar efter något kul att fota men vart vi än tittar så lyser de upp överallt.




De har till och med lagt till med lite lila i för att man inte ska tröttna på dem.




Shivas och jag spanar och spanar för att hitta något att fota.




Shivas:
- Kom nu matte, tittar du bara i den där där svarta så lär du inte se någonting.




Som den gula lilla sippan precis bredvid Shivas.




Efter att jag väl sett något annat än vitt vitt vitt så såg jag andra färger också lite
här och där.




Shivas:
- Men matte, något annat än blommor kan du väl fota?




Jag:
- Det här då? Den har väl fin färg?




Shivas:
- Men matte.......

Jag: - Den här då?




Shivas: - Åh matte!
Jag: - Okey då. Vad ska jag fota då?
Shivas: - Tex när vi leker i lekparken.




Jag: - Ok, men jag väntar tills du åker rutschkanan och gungar.  :))))


Tills han gör det så fortsätter jag med mitt fotande på växter.
Som tex det som blommar nu i min lilla trädgård.
















Jag: - Åh Shivas, du skulle ju lära dig att åka rutschkana så jag kan fota dig där sen.


Kommentarer
Postat av: wiper

Nu var det verkligen en fröjd för ögat att kolla på din bildserie wow! Sen har du och Lillen skaffat världens vackraste hund, man vill ju bara krama om underverket ;) Det är ju otroligt hur det blommar både i skogen och din härliga trädgård. Nu blev jag pigg och vill gå ut i naturen ;) Du har räddat min dag från att vara slö till aktiv.



Ha en toppensöndag

Varm vårkram

2012-04-29 @ 09:42:03
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: wiper

Jag glömde att tala om att jag nu tagit reda på vad dom stora fotoramarna kostade på butiken Village. Den som smal och hög med stöd baktill kostar 799 kr den som är en vikvägg i tre delar kostar 1.040 kr Dom små kostar några hundra kronor. Det är rätt dyrt.

2012-04-29 @ 09:56:41
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

hahaha - ja, lär Shivas åka rutschkana :D och så fotar du det :) jättefina bilder och en fin liten "Shivas-berättelse", så dina pingstliljor blommar redan, här har jag stora knoppar men inget utslaget ännu

Sv;: idag och imorgon ska det vara bra väder och rätt varmt men sedan har det sagts att det återigen blir kyligare :( vi får njuta nu

bamsekramar vännen ♥ och en fin valborg till dig

2012-04-30 @ 11:04:01
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: