Inte bara Shivas!

Söndag och klarblå himmel.
Kan det bli bättre?
Ja, om det inte hade blåst så kalla nordanvindar.

Men jag tror inte Shivas brydde sig om det för han skulle få leka lite i Persmåla.




Nu var det faktiskt inte hästarna han skulle få leka med för man vet aldrig vad som
kan hända när de springer runt och hoppar hej vilt.




Inte var det med crossen heller som Jocke körde runt med i rasande fart på gården.




Husse behöver han heller inte leka med den här dagen för det gör han ju varje dag.




Nej, han ska få leka med dem här snälla och duktiga vovvarna Ozzie och Lizzie.



Den till vänster är 10 år och en Jack Russel och den andra är 20 veckor och en border collie.


Det är ju viktigt att valpar inte blir skrämda av andra hundar men med dem här så visste
jag att det skulle gå bra.
Det gjorde det och sorgligt nog så hade jag inte en tanke på att tömma mitt minneskort
till kameran utan jag hade bara i tankarna att batteriet skulle vara fullladdat så jag kunde
ta mycket kort.

Men jag kan berätta att de hade jättekul ihop Shivas och Lizzie och vi andra kunde lugnt
sitta lite överallt på gården och bara kolla in deras lek.




Till och med Isak sitter.
Fast i sin kusin Novas knä.
Nja, snarare ligger.  :))))




Så här sitter Ozzie ofta och jag hade gärna velat ha en perfekt bild på det men vi
kommer att åka dit fler gånger så jag får nog fler chanser.




Sen måste jag ju ta en kort när Shivas sitter vid min lilla träd vid sjön också.   :))))

Valborgsmässoafton ikväll.
Vad händer då?
Jo, jobba förstås men sen hoppas jag att det finns något kvar på grillen till mig när jag
kommer hem.

Jag tror att barnbarnen inte kommer att ha tid att äta speciellt mycket för de kommer
nog att ha fullt upp med att lära Shivas åka rutchkana i lekparken.
Skojar bara förstås.
Men att själva åka och så gunga med.

Ha en trevlig valborg du med.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken härlig bildkavalkad :) det finns många farligheter för en liten vovvsla

Sv: jo, idag har vi haft jättefint och varmt väder, ljuvligt helt enkelt

kramar vännen ♥

2012-05-01 @ 19:23:43
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: