Isak och majskroken!

Nästan alltid så klurar Isak på någonting.
 
Inget undantag när han var hos mig häromdagen.
 
 
 
Den här gången klurade han nog på vad han skulle göra med majskroken han fått.
 


 
Aha, han kom på att man kunde ha den som en liten trumpet och blåsa i den.
 
 
 
Isak: - Vill du prova mormor?
 
 
 
- Du gör bara så här mormor, hur lätt som helst.
 


 
Isak: - Det är jättekul.
 
 

 
- Fast du mormor, det är roligare att äta upp dem.
 
 
 
Tankar

 
Att vakna till fåglarnas kvitter är en fröjd för sinnet.

Att beskåda lilla Isak är glädje för själen.
 


Kommentarer
Postat av: wiper

Isak är verkligen ett lite charmtroll och så fotogenique. Du tar så fantastiskt fina bilder på honom

Ha en jättefin fredag

kramar

Svar: Han är verkligen underbar och kortet är helt otroligt.Det är min dotter Linda som har tagit det och jag har stulit det av henne. :))))

Kram vännen och ha en bra fredag
None None

2012-08-31 @ 10:15:17
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

lille Isak :) vad söt han är som försöker visa mormor vad man kan göra med maten, och då menar jag inte att äta den :)
Sv: vad tråkigt att din data krånglar
bamsekramen vännen

2012-09-04 @ 11:19:46
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: