Gissa vem!

Vet du vem det här är?








Isak förstås.   




Jag ser redan att det kommer att bli många kort på honom
för han poserar redan för mig.  :)))))




Vet du vad han gör här?




Du gissade helt rätt.
Han suger på tummen.  :))))))




Så här glad blir man när man har lärt sig vad man kan ha tummen till. 





Dagens tänkvärda



För varje minut som där är arg,
förlorar du sextio sekunder av glädje.



Det är inte många sekunder jag förlorar per dag.  :))))))))))

Jag kan inte ens bli arg för att korten blir lite suddiga och mörka.
Det är det värt, bara Isak slipper bli blixtrad i ögonen.


Kommentarer
Postat av: wiper

Vad fin han är den nyfödde sötingen ;) Kul att få se lite bilder på honom. Han har rätt mycket hår.



Då har jag förlorat mycket i tid på att vara arg ;)) Korten är inte ett dugg suddiga av vad jag kan se. Fast jag är yr i dag.



Skönt att du har så nära till barn och barnbarn



Ha en fin dag

kramar

2012-02-29 @ 08:46:24
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

vilka fina bilder på lille sötnosen :)

kramar vännen

2012-03-01 @ 12:59:40
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: