Hästarna i hagen!

Idag kändes det som om det var första dagen på våren.

Det var friskt ute och man kände riktigt hur solens strålar trängde in genom huden.





Vad gör man en sådan härlig dag?
Jo, tar en promenad i det härliga vädret till hästhagen.

Hästar är underbara djur har jag hört.

Men jag vet inte det jag.
Antingen är de för långt bort så man inte ser dem.......




....... eller så är de fullt upptagna med att äta




...... lukta på snön




...... se ner på en




..... nosa på en





..... stirra en så intensivt in i ögonen så jag till slut inte visste vilket
som var bak eller fram på hästen.




...... eller så hinner man man rent av inte att fota dem alls för att de är på väg någonstan.




Men en var hygglig i alla fall så jag fick en ganska så normal bild......



..... om nu inte stängselt hade varit ivägen.


Kommentarer
Postat av: wiper

Härliga bilder och så bra och fantasifullt tagna. Hästar är härliga. Här har vi 17 grader kallt så jag gruvar mig lite att gå ut men måste



Ha en toppendag

kramar

2012-02-01 @ 09:12:25
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

hahaha - normal bild? vad gör det att stängslet är där, det är en jättefin bild av hästen

kramar vännen

2012-02-02 @ 21:15:04
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: