Vintervitt!

Idag sken solen och det blåste bara lite grann.
























Vilken skillnad det känns inom en när solen skiner lite.   :))))

Min bloggvän Kinaguld la ut jättefina bilder på isformationer som hon tagit.
Jag såg en liten isbit på en trädstam och jag var förstås tvungen att fota den.



Jag: - Visst liknar den en liten fågelunge?
Lillen: - Jag tycker mer den liknar en dinosaurie.

Ja, kanske det.

Jag:
- Men den här liknar väl en fågel i alla fall?
Lillen: -Nej, den liknar en.......



En vettskrämd blandras av cocker spaniel och pudel kanske?   :)))))


Kommentarer
Postat av: wiper

Fantastiska bildert. Jag var själv ut i går och tog lite vinterbilder bl.a som du en gren som låg ner över isen ;)) Fast jag har vuxit ur min kamera känner jag och vill gå vidare men man kan inte köpa allt på en gång och nu är det hemmet som slukar pengar ;)) Du har verkligen fått häftiga närbilder på is och den ena ser verkligen ut som en fågeldinosarie ;) Den andra tycker jag ser ut som en sköldpadda. Vilken härlig eld du fått upp.



kram

2012-01-31 @ 09:22:37
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

eller en bajsande björn kanske :D jag tycker nästan att den ser så´n ut :) jättevackra bilder

kramen vännen ♥

2012-01-31 @ 11:12:30
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: