Vind i seglen!

Jag är inte specieltt glad för när det blåser.
Eller rättare sagt så avskyr jag blåst.
Ärligt talat så hatar jag det.

Men det finns dem som älskar när det är full fart på vindarna.
Som de som var ute på havet vid Kristianopel.




Det var fullt ös framåt för allihopa som var där.
Jag fattar knappt hur de orkar håla sig kvar på brädan.




Stå kvar på brädan var nog inga problem för en del men för en var det värre att
hålla sig kvar på vattnet. 







Tack och lov kom han ner igen.




Nej, för mig är surfing ingenting utan jag håller mig till  lite lugnare aktivitet.
Som att titta på växter och djur till exempel.





Dagens tänkvärda



Begränsningarna finns i regel bara i vårt sinne.


Ja, kanske jag skulle prova det där med surfing i alla fall.
Det ser ju faktiskt väldigt roligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: