Min!

Det fortsätter att växa här ute hos mig.

Kabbelekan till exempel, och snart ska den ner i dammen.




En som inte är en vattenväxt är den här men den växer den med.  :)))
Pärlhyacinten.




De här små fossingarna de växer de också.




Men den här har inte vuxit alls.
Minen.
Den har funnnits där hela tiden.
En min som är precis som sin fars och kommer säkert att se likadan jämt.
Nja, inte jämt kanske men någon gång då och då.  :))))




Jag tror han oftast kommer att ha samma min som de här 2.
Sin mamma och sin moster miner.




Han vet ju redan hur man ser ut när man har den minen.




Isak: - Titta mamma vad vad sur mormor ser ut. Visa henne hur man skrattar.



Jag var inte sur, jag bara försökte visa hur hans fars min brukar se ut ibland  :))))

Du vet en sådan där min man kan ha om man funderar, tänker eller bara drömmer
sig bort i någonting.




Som Mattias min.
Undrans om han har den minen för att han tror han har rätt om en hundras som Sarah
och han har diskuterat?
Eller för att han funderar på ett bra svar för att han hade fel?




Idag har Linda och jag varit och shoppat lite.




Det blev den här till mig.




Nu tog orken att skriva slut.
Jag bloggar vidare imorgon om den här.  :)))))


Dagens tänkvärda



Livet består av småstunder som det är viktigt att kunna njuta av.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilket härligt inlägg :)

vilken söt liten väska :) den gillar jag

Sv: men vet du, det snöade en stund på morgonkvisten här hos mig men som tur var så slutade det och nu är det runt 3 grader här

bamsekramar vännen ♥

2012-03-31 @ 11:36:31
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: