Var?

Igår satt vi och tittade i ett gammalt fotoalbum.
Det plingade nämligen på min dörr igår och utanför stod en tjej som jag
inte träffat sen 1982.
Det här besöket kommer jag nog att skriva om men först måste jag kopiera
bilderna som jag skulle vilja ha med då.

När jag sitter och visar bilderna från den tiden så säger
Mattias: - Du var ju riktigt snygg på den tiden svärmor.

Sarah: - Ja, men sen fick hon glasögon. Se på det kortet.
Jag: - Ja, och det var efter det som jag kunde se och välja de snygga killarna. :)))))


Jag förlåter Mattias för att ha sa var för man kan ju inte begära att man ska se ut på 80-talet.


Nu skulle jag ju skriva om den där saken som jag avslutade förra inlägget med va?
Men jag hinner inte nu.
Nu är det dags att köra en ganska lång sträcka för att titta på......
titta på.....

Äh, det skriver jag om i nästa inlägg.  ;)


Kommentarer
Postat av: ansepanse

åh vad spännande :) du tar väl jättemycket bilder och visar upp dem sedan? jo det gör du förstås :)

bamsekramen vännen ♥

2012-03-31 @ 11:37:44
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: wiper

Vad kul att du träffat en vän sen den tiden och jag tycker du är supersnygg nu också. Det blir så många minnen som dyker upp när man träffar gamla vänner.



kramar

2012-04-02 @ 08:11:54
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: