Skulle ju inte......

...... men jag har inte kunnat låta bli att börja.
 
Sovrummet.
 
Så därför kommer jag att vara upptagen ett tag och inte ha tid att blogga.
 
Jag har ändrat helt planer på hur mitt sovrum ska se ut.
Hittade en kanonfin fondtapet i gammal stil med rosor.
Så du, mitt sovrum blir precis tvärtom mot vad jag tänkt mig.
Hade som tanke att ha det så där erotiskt rött/vinröd och svart.
Ja, bara för att passa in på min natur.
 
Men man kan ju ändra sig.
När jag såg tapeten och så tanken att ha vitt på de andra väggarna så kom.....
så kom....
så kom en känsla av........
 
Åh, jag måste säga det.
Så kom en liten liten känsla av romantik inom mig.   :)))))))
 
 
Dagens tänkvärda
 
 
När du arbetat hårt för att uppnå något,
bör du ta dig tid att njuta av det.
 
Så du, jag kommer nog att ropa på Lillen sen när jag är klara och säga:
- Kom här älskling, jag har ordnat en mysig picknick i sovrummet.


Kommentarer
Postat av: wiper

Härligt skrivet ;). Vad ni är flitiga och vad mycket ni båda får gjort hemma. Vi längtar tills köket är klart så man får sitta där lite och njuta och även baka. Vi har nog lite för mycket vitt hos oss nu men då kan man ha lite mer färger på tyger och annat. Jag har faktiskt själv haft rött och svart i ett rum i en lägenhet jag bodde i för länge sen. Taket var svart och väggarna röda ;)

Bra citat. Vad romantiskt det lät dina ord till din man ;) Vad vore livet utan lite romantik, nothing at all.

Ha en romantisk helg
kramar

2012-11-23 @ 11:19:06
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: wiper

Klart man kan ändra sig och det har vi gjort själva flera gånger nu. Jag ångrar att vi tog en sån ljus tapet i sovrummet. Hade också velat ha en fondtapet. Ser att jag redan skrivit en kommentar här men vad gör det ;)

Hoppas allt är väl med dig och din familj.

Ha en skön tisdag
kramar

2012-11-27 @ 10:19:50
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

visst kan man ändra sig :) och man får ändra sig, nu är jag på jakt efter andra tapeter, har tankar på att fortsätta med tv-rummet och sedan längre fram ett rätt stort projekt :)
Sv: jodå, det kommer bilder, men först måste gardinerna upp, J måste hjälpa mig att sätta upp den nya gardinstången osv
attans, jag vet precis vad du menar för blå blomma, jag hade namnet på läpparna men det försvann :) jag lovar att skriva upp det på en gång när det dyker upp igen :) och du, jag kommer inte ihåg vad det var för en perenn som jag hade där och fick så fin fröställning
bamsekramar

2012-11-27 @ 11:03:13
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: