Isak 1 år!

För precis ett år sen så satt jag med en liten nyfödd Isak i knät.
 


 
Idag, ja då höll jag honom i min famn fast då som en nybliven 1-åring.
 
 
 
Tänk att det är ett helt år sen som han föddes.
Tiden har gått jättefort.
 
Givetvis så blev han väckt av sin mamma och pappa tidigt för att bli firad.
Jag tror det i alla fall för när jag var där vid halv nio i morse och gav honom en
födelsedagskram så hade han redan öppnat sina presenter.
 
 
Isak fick en fin svart spis och han visade mig hur den fungerade.
 
Först skruvar man på knapparna ......
 


 
...... sen sätter lägger man mat i en gryta.  (en bil)
 
 
 
Ställer grytan på plattan.
 


 
När bilen är färdig så kan man ta den och leka med den en stund.
 


 
Isak visar också att den har en ugn men att han inte tänkte använda den nu.
 
 
 
På eftermiddagen hade han kalas i en hembygdsgård och då fick han massor av fler presenter.
 
Men han fick förstås också ett ljus tänt på sin 1-årsdag i sitt födelsedagståg.
 
 

Linda tycker inte barn behöver dricka och äta söta saker om de absolut inte behöver så
Isak är inte bortskämd med att få saft var och varannan dag, men idag fick han det att dricka.
 
 
 
Saften, kakorna och tårtan tog slut och då var det äntligen dags för att öppna alla paket.
 
 

Men borde inte Isak öppna dem?
 
 
 
Jodå, han var allt med och öppnade en del.
Här öppnar han ett som många var nyfikna på hur han skulle reagera när den
kom ut ur sitt paket.
 
 
 
Är du med nyfiken?
 
Okey, jag ska berätta det, men inte förrän i nästa inlägg.  :))))))))
 
Varför inte nu?
Nej, för jag ska lägga mig nu så jag orkar åka hem till Isak imorgon så jag får
se när han leker med alla sina leksaker han fick idag.
 
Om det nu inte är så att fortsätter att leka med den här ballongen hemma förstås.
 


Kommentarer
Postat av: wiper

Ja du tänk vad tiden går fort. Vad bra att han fick en spis också så det inte bara blir killsaker det var förståndigt. Bilden på honom längst ner är verkligen tagen i rätt ögonblick. Kul att det står hans namn på ballongerna. Ni har verkligen ordnat det fint för hans kalas. Vilket häftigt tåg med ljus i. Sånt har jag aldrig sett förut.

Verkligen kul att titta på bilderna och få följa det som händer i ditt liv

kramar

2013-02-26 @ 10:13:20
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

grattis till lille fine Isak på hans ettårsdag
kramar vännen

2013-02-26 @ 18:41:50
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: