En dag på semestern!

Vi har varit på semester en vecka.
 
 
 
Vi har haft toppenväder nästan hela tiden.
 
Shivas älskade att bada ..........
 
 
 
....... så därför blev det väldigt många kort tagna på honom.
Ja, och så massa kort på allt annat vi såg.
 
Sitter här och tittar och kan som vanligt inte bestämma vilka kort jag ska ta så detinte blir för många.
 
Men när jag väl bestämt mig så kommer det nog att bli några fler än vad fåglarna är i antal.
 
 
 
Den här vill jag ha.
Och den här.
Den här med.
Sen den här.
 
Phu, lika bra jag inte lägger ut några förrän jag bestämt med säkerhet vilka jag vill visa. :))))))
 
Jag tror du förstår för det är ju mycket som händer från morgonmys.....
 
 
 
..... till kvällsmys.
 
 


Kommentarer
Postat av: wiper

Vilka härliga och vackra bilder du tagit. Känns frestande att åka dit. Förstår att Shivas lekt och njutit som bara den. Att vara vid havet är avslappnande och bra för oss skadade. Sista bilden är superromantisk.

Ha en skön fredag med din man
kramar

2013-08-02 @ 08:27:38
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

mm :) det var ju det jag sa :) att du skulle ta en massa bilder :) hur gick det för Shivas att bada i saltvatten? spolade du av honom efteråt?
och tack snälla vännen för vykortet, jag har mailat dig om det också, du må tro att jag blev glad
bamsigaste kramarna vännen <3

2013-08-02 @ 11:31:28
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Maria

Hej!
Jag undrar var du har köpt den jättefina underbara vita lilla träsoffan som du har i din hall på bilderna?
Vänliga hälsningar Maria

2013-08-12 @ 16:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: