Sol - Moln

Sådana dagar när man varken vet om det ska bli fint eller fult väder då är det skönt att bara strosa
runt och inte göra så mycket.
Inte tänka så mycket utan bara vara.
Jo, bara tänka på att det inte börjar regna så kameran blir blöt.
 
Det gjorde det tack och lov inte heller så det blev några bilder ute i naturen och i min
lilla trädgård.
 
 
 



 
 
 
 
 
 
Så fort solen valde sida om molnen så kom en fjäril och landade på någon av mina blommor.
 
 
 
 
 


 
Fast den var lika lurig som solen för den försökte luras till att vara en liten fladdermus .....
 
 
 
...... till att vara en uppnosig liten näbbmus.  :)))))
 
 
 
Älskade rosor .......
 
 
 
älskade märkliga blommor.....
 
 
 
 
men allra älskad är nog dahlian.
 
 
 
 
 
En sådan här dag är det faktisk rätt skönt att äta ute på en restaurang.
 
 
 
Eller ta trappan upp till porten som går till himmelriket.  :)))))
 
 
 
Shivas han älskar när solen håller sig bakom molnen.
Då tycker han till skillnad mot mig att det är jätteskönt att bada.
 


 
Tur att Sarah tyckte om att gå i vattnet och leka lite med honom.
 
 
 



 
 
Fast efteråt vill han förstås ha lite sol så han kan torka till lite.
Men då har han skakat av sig på mig innan.  Huuuuu!
 
 
 
Dagens tänkvärda!
 
 
Var inte blyg,
kliv fram och ta för dig av livet.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

helt underbara bilder :) du är så duktig med kameran vännen <3 och jag vet av egen erfarenhet att det är jättesvårt att få bra bilder på fjärilar, de vill ju liksom inte sitta still :)
vad härligt Shivas ser ut att ha det där i vattnet :)
Sv: jo, mamma är en liten tuffing, visst går hon ut på promenader, nu skulle hon till torget, sa hon i telefon, men hon kommer nog att välja andra tider att gå till kyrkogården på
idag har vi bättre väder :)
ha det riktigt gott vännen <3
bamsekramen

2013-07-17 @ 10:34:08
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: