Komma i kapp!

Nu är det påsk och snart är vi inne i april månad.
 
Tänkte jag måste skriva vad som hänt här innan jag ger mig på att försöka blogga lite mer.
 
 
Joakim, min svärson har fyllt 25 år.
 
 
 
Av mig fick han en förstoring på sig själv.
Ett kort som jag själv är väldigt nöjd över att ha tagit.
 
 
 
Sen har Lotties, Sanna och jag varit i skogen och lekt.
 
 
 
Mest lekte Sanna med Shivas förstås men Sanna och jag lekte faktiskt också.  :))))
 
 
 
Sen var hela tjocka släkten i skogen en dag.
 
 
 
Den som lekte mest då var faktisk min svärson Mattias.
Han älskar hundar så mest var det faktiskt han som lekte den här dagen.
Mattias lekte med Shivas och så med Wiccy.
 
 
 
Du vet syrrans lilla gårdshund.
 
 
 
Shivas lekte förstås också med Wiccy.
 
 
 
Oj, jag glömde skriva att när Sanna och vi var i skogen ..........
 
 
 
........så gick vi hem sen och åt glass.
Sanna hade knappt tid att äta för hon spelade Candy Crash som de flesta verkar göra nu.
 
 
 
Erica, Sannas syster, ja hon är i skolan hela dagarna så henne har jag inte träffat.
 
Isak har jag träffat.
Han blir alltid lika glad när jag kommer.
Tror han väntar och väntar och spanar nog ut genom fönstret titt som tätt för
att se om  mormor kommer snart.
 
 
 
Vet du vad som hände efter att jag varit hos honom den här dagen när jag tog kortet?
Jo, jag blev genomförkyld.
Så nu sitter jag här med 38.8 graders feber och försöker blogga.
Tänkte göra det om allt jag som hänt fram tills idag men jag känner att det inte går nu.
Jag får fortsätta med det sista ikväll.
Om nu febern har gått ner tills dess förstås.  :))))
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: