Tillbaka igen!

Orkade ju inte lägga ut alla bilder jag tänkt igår så nu gör jag det istället.
 
Joakim fyllde ju som sagt år och medans han öpnnade paket .......
 
 
 
så åt........
 
 
 
...... och drack Isak.
 
 
 
Det blev lite kladdigt när Isak och men det är ordning och reda på honom så han
ville förstås hjälpa till med att städa upp efter sig.
 
 
 
Efter en stund blev det lite "gubbhäng"
Farmorsfar, morfar, farfar och så lille Isak. :))))
 
 
 
Isak tröttnade på "hänget" och lyssnade hellre på Volbeat som farmor hade på mobilen.
 
 
 
Visst är det konstig, den som fyller och som borde få all uppmärksamhet får det inte.
Barnen som var med på kalaset fick det istället.
 
 
 
Nu skulle det komma lite om när Sanna, Lotties och jag var skogen.
Ja, och så när Sarah, Mattias och hans syskonbarn och så min syrra var i skogen.
Men du förstår va?
Alldeles för mycket bilder i ett och samma inlägg.
Det blir ett till senare. Eller 2.
Än är det ju inte april  :)))))


Kommentarer
Postat av: wiper

Ett försenat Grattis! till din svärson. Ser att ni haft det festligt och bra. Härliga bilder

Glad fortsättning på Påsken.
Påskkram till dig och din familj

2013-03-30 @ 10:15:18
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

blev du så förkyld, känner du dig bättre nu? hoppas det, jag ser på bilderna att du har mycket mer snö än vad jag har här, tar aldrig den här vintern slut tro
Sv: jag var tvungen att titta på bilden i mitt inlägg för att se vilket ägg du menade :)
bamsekramar vännen och en fortsatt fin påsk till dig

2013-03-30 @ 11:38:08
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: