Blommor!

Äntligen kan man fota blommor.
 
Kanske de här inte har slagit ut men bara känslan att se att de är på gång
är ju helt underbart.
Det är inte bara vår nu utan "försommar"
 


 
Det är helt underbart att strosa runt nu i skogen och se det grönska mer och mer men ......
 
...... men fota i min egen trädgård är förstås det bästa jag vet.
 












 
 


 


 
 
 


Nu går jag inte bara runt i trädgården och fotar hela tiden utan jag gör annat också.
Som umgås med min familj så mycket jag orkar.
Ibland blir det med en och en men ibland alla på en gång som i fredags. 
Min familj är riktigt stor nu även om det fattas ett barnbarn och 2 syskonbarn som
gör på det här kortet.
Ja, och så fattas ju jag med föstås.  :)))))))
 



Men mycket är jag i trädgården för nu börjar det bli riktigt mysigt där ute.
 


Kommentarer
Postat av: ansepanse

du tar så underbart vackra bilder vännen :) mästerfotografen själv liksom :)
visst är det en ljuvlig tid med allt vackert som blommar överallt
hur är det med dig vännen?
bamsekramen <3

2013-05-14 @ 11:55:33
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: wiper

Så vackra blombilder du tagit, man riktigt längtar efter en systemkamera men det är inte säkert jag kan ta såna fina bilder ändå för man måste ha blicken för detta med foto.

Vad härligt ni ser ut att ha haft det vid matbordet och din trädgård är ju så vacker och ombonad. Du är så duktig på att fixa till det så det blir personligt. Fontänen är ju så läcker också.



Ha en skön söndag
kramar

2013-05-19 @ 12:03:20
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: