Så är det!

Ja, det är som det är.
Jobbigt just nu om jag nu måste skriva något.
 
Men jag bearbetar det och det kommer att bli bra hur det än blir.
När?
Jag vet inte.
Tar lite tid att bearbeta.
 
Jag vet, du fattar ingenting men det gör inte jag heller. :)
 
 
Hur bearbetar jag det då?
Jo, genom att pyssla.
 
En ljuslykta i betong till exempel.
Förvirrad som jag är just nu så kunde jag inte ens ta kort på det så man ser vad det är.
 


 
En handukskruka i betong.
 
 
 
Små luvor och lönnrosor som jag har hängt utanför dörren på min gren.
 
 
 
Ja, och så en betongklump som jag i ren frustration klistrade dit stenar och sand på.
 
 
 
När jag är något sånär lugn och sansad så klipper jag bara lite tyg och sätter fast på en burk.
 
 
 
Ska jag vara riktigt ärlig så har jag knappt gjort någonting på en vecka.
Bearbeta saker och ting ute är inte lätt.
Tycker inte ens det är fint när solen går upp.
 
 
 
 
 
Just nu vill jag bara vara för mig själv och så "pang" är allt som det ska igen.
 
 
Änglarna viskar......
 
 
...... kärleken gör inte ont!
- Lögner, otrohet och att leka med människors känslor det gör ont.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3
styrkekramar från din vän

2013-10-29 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: