Storm!

Igår var det full storm här.
Eller snarare de sa att det skulle vara det.

Jag märkte då ingenting av det mer än att det blåste lite mer än vanligt.
Här i Karlskrona så blåser det ju jämt ändå.  :)))))
 
Lite tråkigt att det inte blev som de sagt med massa betong, takpannor och växter
som blivit ivägblåsta lite överallt.
Hade faktiskt varit kul att fota lite annat än bara fina saker.
 
Men jag får hålla mig till att fota mitt köksbord för där brukar det se ut som om
en enorm storm dragit fram och slängt dit både betonklumpar, takpannor och växter.
 
 
Idag sitter jag och pysslar lite igen.
En stjärnljusstake som ska få lite svarta småstenar på sig.
Ja och så vita på stjärnspetsarna.
Fattar du inte hur jag menar?
Inte jag heller än för det ligger på tork.
Får visa sen om det blir som jag tänkt om jag nu tänkte över huvudtaget. ;)
 
 
Änglarna viskar!
 
 
Det finns alltid en anledning till att du gör som du gör och är som du är...
 
Ja, så nu har jag förnyat min blodtrycksmedicin som jag inte kunnat ta på flera dagar
så jag slipper den här otroliga yrseln jag har just nu.
För det måste ju vara den som satt igång yrseln.
Man kanske inte ska skriva så utan så här:
För det måste ju vara avsaknaden av den som satt igång yrseln.
Jag tror det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

bra i allafall att du känner dig mindre yr <3
mm jag vill gärna se det du har pysslat med
bamsekramar <3

2013-10-29 @ 19:25:24
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: