Mums!

Det snöar och blåser här.
Bara -1 grad men det känns som om det är -15.
 
Börjar känna att kommer inte solen snart så går jag i ide.
Tänk om man kunde göra det?
Hade varit helt underbart och så bara vakna upp den 1 april och inleda våren
med 2 veckors semester.
 
Nu har jag det.
Semester de 2 första veckorna i april.
Fick det beviljat i fredags och det känns skönt att ha något att se fram emot.
 
Men tills dess om inte solen kommer så får jag gotta mig i saker som inte kräver
någon sol.
 
Bara god aptit. :))))
 
 
 
 
Dagens tänkvärda!
 
 
Om vi förstod varandra bättre,
skulle vi bättre förstå,
hur ofta vi missförstår varandra.


Kommentarer
Postat av: wiper

Det känns verkligen som det är kallare. Min son var till Sundsvall och där var det minus 18 grader men torr kyla som inte alls biter lika mycket. Vad kul att du skall ha semester snart. Vilka godsaker och så snyggt fotat. Dessa visdomsord gillar jag för dom stämmer verkligen.

Ha en skön tisdag
kramar

2014-01-28 @ 08:40:33
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: wiper

Det känns verkligen som det är kallare. Min son var till Sundsvall och där var det minus 18 grader men torr kyla som inte alls biter lika mycket. Vad kul att du skall ha semester snart. Vilka godsaker och så snyggt fotat. Dessa visdomsord gillar jag för dom stämmer verkligen.

Ha en skön tisdag
kramar

2014-01-28 @ 08:40:34
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

du ska se att till dina semesterveckor i april, då har våren och den ljuvliga vårsolen kommit :) vad härligt att ha de veckorna att se fram emot
Sv: jodå, i natt fick vi ännu mer snö, ska ut efter lunch och skotta lite
här är det gråmulet, ingen sol i sikte, hoppas att du kan få lite av den gula istället
Nemo och Sluggo följer gärna med på promenad även när det blåser kyligt, jag tittar också på öronen, Nemos öron är ju hängande men så tunna att de blåser upp när det tar i ordentligt med blåsten, jag tycker synd om vovvslarna när det blåser och är minusgrader
bamsekramen vännen <3

2014-01-29 @ 10:39:06
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: ansepanse

Sv: visst är det roligt att leka med ord :) det finns ju så många uttryck som man kan undra var de egentligen kommer ifrån
jag kanske kan fråga Maja :)
kramen vännen <3

2014-01-29 @ 13:09:41
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: