Phu!

Ingenting hittar jag att fotografera.
 
Visst är det typiskt nu när jag så gärna vill fota och så blogga.
 
Visst, man kan fota precis vad som helst och lägga ut här om man känner för det.
 
Som ett löv som ligger mellan 2 isklumpar.
 
 
 
Eller en liten gren som ligger nerkilad i isen.
 
 
 
Eller rent av en bild på vad jag tycker ser ut som en stor snöflinga som ligger där på isen.

 
 
Nej, lite roligare saker skulle jag vilja hitta att fota.
 
Kanske inte roliga på det viset men roliga att ta.
 
Men om jag nu ska lägga ut en rolig bild så kan jag ju lägga ut den här.
 
 
 
Visst ser han rolig ut Isak när han har en tofs i håret?
 
Lite rolig ser han ut när han tagit bort den.
 
 
 
Fast mest ser han söt ut. :))))))
 
 
Dagens tänkvärda!
 
 
Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen.
 

Och inte om morgondagen heller.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka fina bilder, jag fotade också några löv som fastnat på is igår :) men jag har dem inte i bloggen, och någon inspiration får du inte av dagens bilder, var så säker :) den där frosten på rutan är inte våra vanliga fönster utan det fönstret vi har ute på altanen, och jag tyckte också att det såg ut som svalor :) vi tänker lika du och jag :)
imorgon ska jag iväg till diabetesmottagningen, äntligen, och tror du inte att bara för så har blodsockret krånglat väldigt senaste veckan, men det kan jag ju inte göra så mycket åt :( jag har ett väldigt svängande blodsocker och är väldigt insulinkänslig dessutom, det är jag känd för på diabetesmottagningen
ja en bra dag vännen och hoppas att du hittar något fint att ta bilder på
kramen vännen <3

2014-01-22 @ 11:03:03
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: