fortsättning.. Isak 1 år

Som jag skrev igår så fyllde ju Isak 1 år och vi var på kalas och åt tårta.
En hemmabakad Marshmallow tårta.
Givetvis med ett ljus i.
 
 
 
Här vet jag inte vad Isak ser så glad ut.
Kan vara sitt ljus i tåget.
Eller de fina färgade banden.
Men det kan ju också vara det goda som ligger på tallriken.
 
 
 
En som jag vet var glad över kakorna är Sanna.
Speciellt den stora goda Cup Caken.
 
 
 
Erica, ja hon njuter med av den stora mumsiga kakan.  :))))
 
 
 
Isak tittade nyfiket på Sanna när hon satte skeden i Cup Caken och tog en rejäl bit........
 


....... och stoppade i munnen.
 
 
 
Sanna och Isak lekte med kakorna och så skrattade de tillsammans åt det.
 
 
 
Men jag förstår dem för jag njöt av min med även om den var väldigt mättande.
 
 

Isak hade lite svårt att se om alla andra också mumsade så gott som Erica och Sanna gjorde.
Hans pappa hjäpte till så han fick det.
 
 
 
Han blev så glad över att se att alla njöt och mumsade på sina Cup Cakes.
Men hans morfars mor (gammelfarmor) blev lite rädd när hon fick se Isak så högt uppe.  :))))
 
 
 
Men så var det ju det här med paketen.
Isak var med och öppnade en och annan men mest satt han hos någon annan och tittade
när hans mamma och pappa öppnade dem.
 
Som till exempel i sin mormors mors knä.
 
 
 
Eller i sin farmors fars knä för att se om han lyckats ta några fina kort under kalaset.
 
 
 
Vad var det då i alla paketen?
Hm!
Ska jag vara ärlig så fotade jag inte det så mycket för jag kollade hela tiden på Isak
och han var ju inte där paketen var.  :)))))))
 


Kommentarer
Postat av: wiper

Stort Grattis till fina Isak som fyller 1 år tänk vad tiden går. Fantastiska bilder du tagit från kalaset. Ni kommer att ha många fina minnen att kolla på när han och dina andra barnbarn blivit stora.

Först tänkte jag: Att ni har mormors mor men sen
tänkte jag på att det kan ju även jag vara om min son hade fått barn när han var 19-20 år och det barnet också fått barn tidigt ;)) tiden går blixtsnabbt.

Barnbarnen har verkligen mycket härligt folk omkring sig som dom får växa upp med och det betyder mycket.


Så fina bilder när barnbarnen äter dom läckra cupcake. Du tar så fantastiska bilder så det är ett nöje att kolla på. Förstår att ni hade det toppen.

Ha en fin tisdag också
varm kram

2013-02-26 @ 10:10:09
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: ansepanse

så många härliga bilder på dina barnbarn och en glad Isak, jag kommer så väl ihåg när jag läste inne hos dig att han hade kommit till världen
Sv: :) du kan hälsa Lillen och säga att jag bara haft den i ett vanligt fönster i ett vanligt rum, i och för sig ingen värme i det elementet men rummet är varmt, mycket varmt enligt mig, eftersom skorstenen går igenom det rummet
kramar vännen <3

2013-02-26 @ 18:45:06
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: ansepanse

Sv: det gjorde du rätt i :) 8 minuter räcker, eller hur? då har man ju de mest spännande minuterna att se :)
hoppas att du hade en fin tur i skogen och kunde ta en massa fina bilder
här är det en konstig halvsol idag
hoppas att allt är bra med dig, har tänkt på dig
bamsigaste kramarna till dig fina vän <3

2013-03-05 @ 10:53:17
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: