Fotostudio!

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge.
Varför?
Många anledningar men mest för att min kamera gått sönder.
Men jag har köpt en ny och nu fotar jag fullt igen.

Något jag gjorde senast var att ha fotostudion som fotoklubben har.
Jag var där en dag med min dotter Linda och hennes pojkar och så en dag med min min dotter Sarah med sina 2 barn och så minsyster som kom ner hit från Dalarna. Hon hade även med sig sina 2 döttrar och barnbarn.
Ja, sen var min mamma med också.
Vi hade jättekul och det blev många bilder.
Det var inte lätt att veta hur man ska ställa in ljus och annat men man lär så länge man lever.
Här kommer ett litet (mycket) urval av bilder vi tog.
 
 
Nu hoppas jag det kan bli lite fart på bloggandet igen när jag nu tar lite mer bilder.
 


Kommentarer
Postat av: wiper

Jäklar! vilka fantastiska bilder du tagit i studion. Dina barn, barnbarn och mamma har ju sån utstrålning så dom är fotogenique hela bunten. Du har sån fantasi så bilderna blir levande. Du skulle kunna ha en fotoutställning. Jag njöt av att titta och skulle gärna gå omkring på din utställning med ett glas bubbel ;). Jag är hänförd

Stor varm kram från
Malin

2016-12-06 @ 12:49:01
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: Nick

Fan va bra du har blivit, SNYGGT!!!!

2016-12-15 @ 06:41:13
Postat av: wiper

Du har verkligen tagit fantastiska bilder och fått barnen att slappna av och vara helt naturliga. Vad kul att få fota i en studio. Tråkigt att kameran gick sönder men skönt att du har en ny nu. Min slutade fungera efter 6 månader så den var på lagning 4 veckor. Dom sa att jag även fått in mycket skräp i den och då fick jag betala rengöring 370 kr. Det borde ha gått på garantin för jag har haft kameran i fodral mellan varje fotning. Blev nog lurad.

Kul påhitt med väskan där senaste barnbarnet fotats ;) du är påhittig. Det är verkligen kul att fota och jag skulle vilja utveckla mig men har inte orkat än.

Härligt för dina barn och barnbarn att få ha så många fina foton på sig själva ända från barndomen. Önskar att ens föräldrar fotat mer men det var inte så på den tiden.

Ha nu en skön onsdag

Kramar från Malin

2017-04-12 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: