Trötter!

Gokväll Bloggan!

Här är inget firande av valborg. Inte jag i alla fall. Men andra här gör det. Phu.
Helst vill jag bara lägga mig och sova men det är inte så lätt med massa musik och prat.
Kunde ha varit ute länge, hur länge som hest. Kan man det? Kanske kanske inte. Kanske någon gång jag kan vara ute hur länge som helst utan att behöva tänka på tid. Vem vet.

När jag var ute ikväll så såg jag massor med jänkabilar. En del risiga, faktiskt dem mesta jag såg men en del riktigt fina.
Man skulle vara ung och galen igen. Eller?

Berättade för syrran att jag sett massor och att dem eventuellt skulle in till stan. Det såg ut som dem körde dit.
Hon frågade om vi inte kunde åka in senare ikväll för att kolla. Visst, det hade varit kul att se hur dem har det och tänka tillbaka på tiden man själv hade som ung när man åkte runt i sådana. Men jag är så trött så trött så jag tror inte jag orkar. Det skulle vara om jag lägger mig någon timme nu så  kanske jag har orken. Skulle vara kul att åka iväg med syrran, vi har ju inte gjort något tillsammans på många många år. Men hur, hur ska jag orka. Tror inte en timmes sömn räcker. Sen vill jag också vara pigg imorgon bitti eftersom jag brukar gå ut med Molly tidigt.
Jag får se.
Vill du följa med?

Nu måste jag i alla fall plocka iordning lite här för det ser för j.....ligt ut.
Sen blir det nog sängen. Känner det för yrseln är extrem just nu. Faktiskt så hemsk så jag nästan känner illamående.
Lika bra jag håller mig stilla så den stillar av.

Natti alla och hoppas ni haft en bra valborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: