Otroligt!

Gokväll Bloggan!

Det är helt otroligt. Tro det eller ej men jag har klippt ner rabatten. Stickebuskar. Så imorgon om det är fint så blir det till att gräva upp rötterna. Och i helgen kanske det till och med kommer dit en och annan planta. Vem vet?
När jag väl har börjat så brukar jag faktiskt hålla på tills jag är klar. Klar och klar, det blir man ju aldrig i en rabatt.

Här är det i alla fall nerklippt




En stickebuske är kvar. Jag har stammat den så kanske den får vara kvar. Jag får se.
Det ser nog litet ut här på bilden men det är ganska så stor rabatt.
Brevlådan? Ja den ska jag fråga bostadbolaget om ifall jag får ta bort. Det är bara tidningen och hyresräkningen som läggs i den. Och tidning har jag inte. Dem är så konstiga så dem lämnat kvar brevlådorna vid portarna istället för att ta bort dem när de satte upp nya på andra sidan vägen. Varför dem satte upp nya. Jo, för att brevbäraren skulle få dem på rätt sida när han kör. Så snacka om att det ser dumt ut med brevlådor överallt. Jag har nog inte ensam om att vilja ta bort den gamla. Förutom dem som har tidning förstås. Dem behöver ju inte gå så långt, inte för att det är långt till dem nya brevlådorna men har man morgonrock på morgonen så vill kan kanske till och med ha den precis utanför dörren.
Vad vet jag.

Tillbaka till rabatten. Här är högen som ska bort. Det fixar jag imorgon. Lånar jobbets traktor och kör iväg det.


Nu ska jag äta ostbågar.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: