Dagens logg!

Hej där Bloggan!

Nu är det dags att redovisa dagens logg.
Det blir den mest inloggade idag.
Kanske inte sådär jättemånga som det brukar vara.
Som igår tex 12 gånger.
Inte dåligt det Bloggan. Tänk, 12 gånger av en och samma person.
Synd bara att jag inte hinner skriva så många inlägg så det blir något
nytt att läsa varje gång.

Jag skriver inte ut namnet så det får bli IP-numret istället för personen tillhör inte mina bloggvänner.
Inte riktigt hela för såååå elak är jag inte. Jo, men jag vet inte om man får.

2010-03-30 19:47 213.112.27.xx cust.bredbandsbolaget.se

Detta var den sista inloggningen som jag kommer att se ikväll för snart är det läggdags.

(tillägg idag 31/3. Det var inte den sista inloggningen vid 19:47. Det tillkom 4 st av samma person.
2010-03-30 23:24:10 var sista gången. Så det var en värd vinnare.)

Jag vet att du är från Kristianstad så här kommer en liten present från mig som kanske kan vara bra att ha.
En väderkarta så du vet hur din helg blir.
Grattis.

 
Vad blir morgondagens loggning?
Det får jag se.

Sov gott



Kommentarer
Postat av: wiper

Jag önskar dig min vän en fin onsdag och hoppas du har fint vårväder.



Sköt om dig

kramar

2010-03-31 @ 09:11:49
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: Nick

Jag ligger nog bra till för en väderkarta... :):):)

2010-03-31 @ 19:46:36
Postat av: Cattis

Nick// Ja kanske det. Men det är inte lätt att slå från morgon till kväll. Men kämpa på du.

:))))

2010-03-31 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: